Road trip dag 10 - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Maaike en Bas Wardt - WaarBenJij.nu Road trip dag 10 - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Maaike en Bas Wardt - WaarBenJij.nu

Road trip dag 10

Door: Bas en Maaike

Blijf op de hoogte en volg Maaike en Bas

15 September 2016 | Verenigde Staten, San Diego

Na een geode nachtrust en een crappy ontbijt zijn we richting downtown San Diego gereden, waar we voorafgaand aan onze vakantie tickets hadden geboekt voor de USS Midway. Een vliegdekschip dat na deelname aan Desert Storm als museum fungeert.
Kennelijk moet dat heel machtig zijn, maar mijn (Maaike) ervaring is dat het er erg krap is, het stinkt en je geen room met een view kan boeken; kortom een ruk vakantie als je het mij vraagt. Maar goed voor vriend en vaderland toch?
Wat wel indruk heeft achter gelaten was de 9/11 memorial service op de USS Midway. Het was een kleine, maar aangrijpende dienst en heel bijzonder om bij aanwezig te zijn.
Na de dienst en nog wat rond te hebben gelopen was het tijd om ergens wat te drinken. Naar horen zeggen is North Park the place to be voor een hapje en een drankje. Na wat gehannes stapten we op de bus richting die kant, wat nog een ritje bleek te zijn van 45minuten. Dat viel ons dan ook zwaar tegen van San Diego. We hadden er veel positieve verhalen over gehoord, maar bij nader inzien vinden we de stad toch wel wat toerist onvriendelijk. De leuke plekken liggen namelijk wat ver van elkaar af die niet lopend zijn te overbruggen.
Wat ons ook opviel is dat de winkels vroeg sluiten en laat openen, dus goed gewinkeld hebben we ook niet helaas. Nu is Bas daar natuurlijk blij om, maar ik had graag nog wel even wat ontspannen willen winkelen.
Kortom; San Diego is niet helemaal wat we ervan hadden verwacht, maar toeggegeven hebben we ook niet echt de tijd gehad om het goed te verkennen.
Wellicht een volgende keer?????