Road trip dag 6 - Reisverslag uit Monterey, Verenigde Staten van Maaike en Bas Wardt - WaarBenJij.nu Road trip dag 6 - Reisverslag uit Monterey, Verenigde Staten van Maaike en Bas Wardt - WaarBenJij.nu

Road trip dag 6

Door: Maaike en Bas

Blijf op de hoogte en volg Maaike en Bas

07 September 2016 | Verenigde Staten, Monterey

We dachten vandaag een beetje een saaie reisdag te hebben en dat de rit van Oakhurst naar Monterey niet heel speciaal zou zijn, maar we hadden het mis. Wat een prachtige rit gehad. Vanaf Oakhurst de snelweg vermeden. Hierdoor reden we dwars door de vlaktes richting kust. Prachtige vergezichten met 360 graden helemaal niks aan bebouwing en een doodse stilte. Indrukwekkend!
Monterey zelf vonden we een beetje tegenvallen. We hebben bij de beroemde Cannery Row gekeken, maar dit is een groot toeristisch circus. Ook Fisherman's Wharf zag er zo uit. Via Yelp wel een visrestaurant gevonden die zich niet in de hectiek bevond en goede recensies kreeg. Hier gereserveerd en heerlijk gegeten!
Morgen weer een rit voor de boeg van Monterey naar San Louis Obispo. Het eerste deel van Highway one. Hebben er zin in!