Road trip dag 2 - Reisverslag uit Minden, Verenigde Staten van Maaike en Bas Wardt - WaarBenJij.nu Road trip dag 2 - Reisverslag uit Minden, Verenigde Staten van Maaike en Bas Wardt - WaarBenJij.nu

Road trip dag 2

Door: Bas en Maaike

Blijf op de hoogte en volg Maaike en Bas

04 September 2016 | Verenigde Staten, Minden

Vandaag maar eens uitgeslapen en rustig aan gedaan. We waren beide toch wel erg moe van de hele dag in de file staan.
Na rustig te hebben opgestaan en met een onbijtje achter de kiezen gingen we op pad naar het historische stadje Virginia city. Het is niet een heel groot stadje, eigenlijk gebeurt het allemaal op main street. Gelukkig was het labor day weekend en waren er allerlei soorten activiteiten: van shoot outs tot reenacting war scenes, dus de verkleed partijtjes waren ook aanwezig. Wij hebben het maar gewoon gehouden bij een biertje en live muziek van David John and the comstock cowboys @ the Bucket of blood saloon. Cowboys, guns, country and beer...wat wil je nog meer?
Morgen gaan we richting Lake Tahoe. Bij mooi weer gaan we daar maar eens het water op.

• 04 September 2016 - 09:20

Ria:

Namens Jan bedankt voor de foto's. Dit lijkt hem wel!