Nog een paar dagen - Reisverslag uit Laren, Nederland van Maaike en Bas Wardt - WaarBenJij.nu Nog een paar dagen - Reisverslag uit Laren, Nederland van Maaike en Bas Wardt - WaarBenJij.nu

Nog een paar dagen

Door: Bas

Blijf op de hoogte en volg Maaike en Bas

22 Augustus 2016 | Nederland, Laren

Hallo iedereen,

Zoals jullie weten staan wij op het punt een reis naar de V.S. te maken. Het leek ons leuk een reisverslag bij te houden en dit met jullie te delen. Natuurlijk is het voor onszelf ook leuk om later terug te lezen.

Aanstaande zaterdag vliegen we naar New York. Na twee dagen reizen we door naar San Francisco om een rondreis door de westkust te maken.

mocht je geen updates willen ontvangen moet je het even laten weten, dan halen we je uit de mailinglijst.

Groetjes, Maaike en Bas

• 23 Augustus 2016 - 00:49

Karin:

Leuk dat jullie je ervaringen met ons willen delen. We wensen jullie een fantastische en onvergetelijke reis. Tot over 4 weken.

• 23 Augustus 2016 - 07:23

Ria:

Maak er een onvergetelijke reis van!